Březen je zasvěcen propagaci Internetu u nás
Projekt vyhlásil Českomoravský Profit na podzim loňského roku. Jeho cílem je seznámit širokou veřejnost, podnikatelskou sféru i vládní orgány s podstatou Internetu, jeho současnými možnostmi využití i dalšími perspektivami. Podnětem k uspořádání této akce je nekoordinovanost a živelnost rozšíření Internetu v České republice a také nedostatečná informovanost veřejnosti o tomto komunikačním médiu.
Jako hlavní partnery projektu získal Profit společnosti firmy AutoCont, Hewlett-Packard, IBM, Microsoft a PVT, společníky projektu jsou ABF, Agentura Modré stránky, APP, DirectNet, Fincom, IPB, Progress Software a Siemens-Nixdorf. Záštitu nad projektem převzaly Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, Svaz průmyslu a obchodu ČR, Hospodářská komora ČR, Svaz průmyslu a dopravy ČR a Česká manažerská asociace.
Důležitou úlohu v projektu hrají média. Jejich úkolem je publikování kvalifikovaných příspěvků, které na konkrétních příkladech ukáží, že již nyní Internet přináší také tuzemským uživatelům hmatatelný efekt, a zasadí rozvoj Internetu do širších společenských a ekonomických souvislostí.
Akcí pořádaných v rámci projektu je celá řada, díky nim můžete získat během března získat různé slevy, výhodně se připojit k Internetu, zůčastnit se konferencí, seminářů, dnů otevřených dveří a dalších akcí.
Každý se také může zúčastnit soutěže "Co víte o Internetu" o mnoho zajímavých cen (o soutěži informujeme v samostatném příspěvku v tomto čísle Ikara).