Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

ČR: Série tři plakátů na propagaci...

Napsal uživatel Ikaros .cz dne 8. Duben 2005 - 12:32.
ČR: Série tři plakátů na propagaci četby "Přečti si to dřív než Hollywood", kterou pro Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR připravila agentura Leo Burnett Advertising, získala cenu Louskáček Grand Prix 2004. Louskáček je prestižní soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně. Vyhlášení výsledků proběhlo na slavnostním večeru 5. dubna 2005. Plakáty byly vydány v nákladů 6000 výtisků a distribuovány do více než 400 knihoven, které zajistily jejich vylepení na veřejných místech.