I když jsou odborná média plná Facebooku, blogů, komunit a virálního marketingu, internetové agentury stále nejvíce tvoří klasické webové stránky, obchodní řešení a online kampaně. Oproti tomu se rozrůstají specializované agentury na výkonnostní marketing. Každý druhý web developer si říká specialista na SEO - optimalizaci pro vyhledávače. Seznam.cz to nazývá šedou ekonomikou. Přijde vám to složité? A bohužel je toho mnohem více. Jak obstát v internetové džungli? Zkušenosti s tím, jaké zvolit efektivní nástroje k podnikání na internetu, jak co nejlépe pochopit obchodní model klienta a převést ho do úspěšného internetového řešení, stejně jako konkrétní případové studie úspěšných způsobů online prodeje a marketingu chtějí ukázat organizátoři cen Internet Effectiveness Awards. Před vyhlášením letošních vítězů pořádají dne 18. června 2009 odbornou konferenci, na které uvidíte a uslyšíte stávající držitele cen IEA a která má za cíl přinést konkrétní zkušenosti z praxe, případové studie a čísla.
Podrobnosti o konferenci, vyhlášení letošních vítězů a o Internet Effectiveness Awards párty naleznete na oficiálním webu soutěže IEA.cz.
Zdroj: Tisková zpráva IEA, 30. 4. 2009
Přidat komentář