Mýtus o konci světa byl ve skutečnosti jen globální marketingovou kampaní
Celý svět se zájmem, napětím a často i s obavami upínal pozornost k magickému datu 21.12.2012, kdy mělo dojít ke konci Mayského kalendáře a podle některých výkladů i ke konci světa. Tzv. "fenomén roku 2012" se stal jedním z nejčastěji diskutovaných a současně i mediálně nejexponovanějších témat celého roku, a zejména v prosinci se spekulovalo v podstatě neustále a ve všech médiích.
Málokdo skutečně věřil tomu, že by mohl přijít opravdový konec světa - ale v podstatě nikoho ani ve snu nenapadlo, že by celá globální hysterie kolem prosince 2012 mohla být jen propracovanou marketingovou kampaní. A přesně to se ve skutečnosti stalo - ukázalo se, že fenomén roku 2012 je jen vynikajícím příkladem virálního marketingu z dílny agentury Buzzman, kterou si již před několika tisíci lety objednala mayská civilizace, aby zvýšila povědomí o své existenci a mohla lépe konkurovat (ve své době známějším) Egypťanům.
Rádi bychom tedy agentuře Buzzman pogratulovali k mimořádně kvalitně odvedené práci a věříme, že se jejich aktuální kampaň "Konec světa 2012" zařadí do mezinárodní síně slávy stejně jako "Projekt: Bůh" od společnosti Divine Unlimited, či mimořádně povedený hoax, že Země obíhá kolem Slunce, od agentury Galileo.