Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Reklamujte vadnou informaci

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Reklamujte vadnou informaci

0 comments
Autoři: 
Každý z vás již byl jistě ve svém životě nucen reklamovat nějaký výrobek, respektive službu. Boty, kterým se rozlepily podrážky. Bundu, které se začaly párat švy. "Zaručeně čerstvý" dort se zkysaným krémem. Pivo, ve kterém plavala moucha. Překlad, který zjevně nevypracoval kvalitní odborník. Ale reklamovali jste již někdy informaci?

Do jedné větší pražské knihovny nedávno přišla rozhořčená uživatelka s tím, že chce reklamovat knihu, kterou si před časem v knihovně půjčila. Že prý informace v publikaci obsažené nejsou pravdivé! Žena byla skutečně velmi rozčílená, proto pracovníkům knihovny chvíli trvalo, než pochopili, jaké neblahé zkušenosti jejich čtenářka získala. Jednalo se o knihu Jak ulovit muže svých snů z plzeňského nakladatelství Ďábelský svůdce. "Třikrát sem si knihu pozorně přečetla, dělala sem si pečlivý poznámky (tady vám je mužu ukázat), dva tejdny sem nedělala nic jinýho, než že sem se podle těch poznámek řídila. A co myslíte? Sem furt jenom u těch svejch snů! Veškerý rady z tý knížky sou na bačkoru!", zněla výpověď nešťastné čtenářky.

Knihovny však (ve většině případů) neodpovídají za obsah dokumentů, které mají ve fondech. Vedení této reklamací postižené knihovny se proto obrátilo na vedení nakladatelství Ďábelský svůdce s tím, že mu postupuje reklamaci své čtenářky.

Vzhledem k tomu, že k této nepříjemné události došlo těsně před uzávěrkou čísla, nemáme bohužel o reakci nakladatelství žádné zprávy. O dalším vývoji případu vás však rozhodně budeme informovat.

Klíčová slova: 
Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
CELBOVÁ, Iva. Reklamujte vadnou informaci. Ikaros [online]. 1998, ročník 2, číslo 11 [cit. 2024-11-11]. urn:nbn:cz:ik-12425. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/12425

automaticky generované reklamy