Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Léto, volby a INFORUM

Čas nutný k přečtení
1 minuty
Již přečteno

Léto, volby a INFORUM

0 comments
Autoři: 
Rubrika: 

Vážení čtenáři,

stejně jako teplé a slunečné počasí začíná konečně oznamovat příchod léta, tento pozdně májový úvodník zase bez nejmenších pochybností oznamuje příchod květnového čísla časopisu Ikaros.

Dosti ale poetických úvodů. Pomalu začínáme stahovat nepříjemný skluz z minulých čísel a doufám, že se ještě během léta dostaneme s vydáním zpátky do první poloviny měsíce. Nebudeme se tedy rozptylovat rozsáhlými výpadky služeb webhostingové společnosti Wedos, udělením Skřipce roku za nejhorší překlady a dokonce i dva plagiáty, zběsilým dentistou, po jehož zákroku zemřela bývalá knihovnice v americkém Connecticutu a dokonce ani volbami do Evropského parlamentu – a rovnou se podíváme na obsah nového čísla.

V něm si představíme například portál elektronických disertací DART-Europe, podrobnosti o modernizaci bakalářského programu UISK, či zajímavý projekt Dáme práci, který vychází z principů sémantického webu. Vypravíme se také na Londýnský knižní veletrh, na seminář Zvukové knihy 2014, i na katedru elektronického obrazu Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V neposlední řadě se podíváme na pronikání e-knih do knihoven, výzkum věnovaný zavádění výpůjček e-knih a seminář Autorské právo v praxi.

Sluší se také připomenout, že zítra začíná již 20. ročník konference INFORUM! Držíme tedy pořadatelům palce, ať se všechno povede na jedničku, a přejeme konferenci všechno nejlepší minimálně ještě do další dvacítky! A pokud se letos na konferenci nedostanete, tak nezoufejte – časopis Ikaros je opět mediálním partnerem, a určitě se budeme obsahu konference v příštím čísle věnovat.

Příjemné květnové čtení,

Jan Rylich & redakce

Hodnocení: 
Zatím žádné hodnocení
RYLICH, Jan. Léto, volby a INFORUM. Ikaros [online]. 2014, ročník 18, číslo 5 [cit. 2024-11-15]. urn:nbn:cz:ik-14233. ISSN 1212-5075. Dostupné z: http://ikaros.cz/node/14233

automaticky generované reklamy