Marketing online služeb: vzdálený uživatel je nejbližším klientem (Antonia Arahova)
0 comments
Autoři:
Vydání:
Rubrika:
Marketingové nástroje nejsou určeny pouze pro komerční firmy, lze je využít - samozřejmě vhodným způsobem s ohledem na jiné prostředí - v knihovnách, resp. při pro propagaci informačních služeb. Východiskem je jednak skutečnost, že internet, resp. informace volně přístupné na internetu je třeba považovat za konkurenci pro knihovny, jednak důraz na efektivní vynakládání omezeného množství peněz. Teoretické předpoklady byly aplikovány v projektu elektronických referenčních služeb v rámci národní sítě knihoven, muzeí a archivů. Velká pozornost je věnována vzdálenému přístupu do databází. Zapojené instituce poskytují nepřetržitou podporu např. prostřednictvím chatovacích programů a e-mailu. Průběžně je sledována úspěšnost této služby (kritériem je hodnocení poskytnutých odpovědí ze strany tazatelů) - spodní hranice je 80 procent. (fv)
Klíčová slova:
Hodnocení: