nejpozdější
Ústředním tématem dubnového čísla je bezesporu celostátní kampaň "Březen - mesíc Internetu", v jehož rámci se uskutečnily na řadě míst akce na podporu rozvoje Internetu u nás. Prim hrály přitom veřejná správa, školy a knihovny.
VícePodíl lidí, kteří v České republice využívají Internet v domácnosti a v zaměstnání je téměř totožný (38,9, resp. 38 procent). Teprve na třetím místě (15,6 %) se objevuje jako místo připojení škola.
VíceV kuloárech semináře Soužití knihy a Internetu, který se konal 27. března t. r.
VíceVeřejné knihovny, školy a veřejná správa jsou již tradičními aktéry celostátní kampaně "Březen - měsíc Internetu", která se těší značnému mediálnímu zájmu a přízni sponzorů.
VíceJiž po několik pokračování tohoto sloupku používám termín elektronické informační zdroje, aniž bych přesně definovala jeho význam.
VíceKyberokénko z únorového čísla vyvolalo velký ohlas, proto jsem se rozhodla dát tentokrát prostor těm, kteří na kritiku reklamy na sadu hands free reagovali. Kromě toho jsem nashromáždila řadu dalších reakcí na okénka předchozí a musím říci, že se objevují i reakce "souhrnné", tedy čtenář si přečte více okének a pak mi napíše, co si o tom myslí.
VíceVe stínu daleko mediálně přitažlivější akce "Březen - měsíc Internetu" se ve dnech 2. až 3.
VíceLetošní březen nebyl pro knihovní sféru významný jen akcí Březen - měsíc Internetu.
Více